Lediga jobb

 

Gazella har lång erfarenhet av att tillsätta roller på alla nivåer inom ekonomi.

Stockholm - Interim

Nu söker Gazella Business Support en driven strategisk inköpare till ett snabbväxande företag inom detaljhandeln, i Stockholm.

Stockholm - Rekrytering

Gazella is now recruiting a strategic Head of Business Control to the fast-growing e-commerce-company Mathem.

Stockholm - Rekrytering

Gazella is now recruiting a CFO to Linde Sweden (former AGA), a member of Linde plc.

Stockholm - Rekrytering

Gazella rekryterar nu en bolagsekonom till Shared Services Nordics som är en del av det börsnoterade företaget Dometic Group.

Stockholm - Rekrytering

Gazella rekryterar nu en Business Controller till Ework Group AB, ett öppet och välkomnande företag med en entreprenörsmässig företagskultur och god tillväxt.

Stockholm - Rekrytering

Gazella rekryterar nu en driven och affärsorienterad Business Controller till snabbväxande Hem, ett internationellt designvarumärke som utmanar möbelindustrin på global nivå.

Stockholm - Rekrytering

Gazella rekryterar nu CFO till ett tillväxtbolag inom fintech. I rollen som CFO på detta bolag kommer du ha övergripande ansvar för ekonomifunktionen.

Stockholm - Rekrytering

Gazella is now recruiting a Business Controller to Confirma Software. For this position we are seeking an ambitious individual who would like to work for...

Stockholm - Interim

Vi på Gazella Business Support söker just nu en Logistikkoordinator till ett internationellt bolag som befinner sig i en spännande tillväxtresa.

Stockholm - Interim

Vad kul att du är intresserad av en träff Gazella för möjligheten att ta ett första eller nästa steg i din karriär!

Registrera ditt cv

På Gazella är vi snabba – registrera ditt CV på under 30 sekunder för möjligheten att bli kontaktad om framtida uppdrag och nya utmaningar. Vi använder ditt CV för att hitta relevanta jobb för din profil. Genom att gå vidare i processen nedan och trycka på knappen "Registrera CV" godkänner du att vi samlar in och lagrar dina personuppgifter.