Skip to main content

Gazella rekryterar nu en Orderadministratör till ett medtech-bolag beläget i Stockholm. Vi söker dig som brinner för god service, samarbete och att jobba i en roll där du fyller en viktig funktion som kontaktpunkt mellan olika parter. Hit välkomnas du till ett engagerat team och ett värderingsstyrt bolag där empati och din personliga, så väl som bolagets utveckling, står i fokus. Detta är en tillsvidareanställning där du rapporterar direkt till Head of Order Management. 

Vi kommer att intervjua kandidater löpande för denna tjänst och ber dig därför skicka in ditt CV redan idag! 

Din utmaning

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter går ut på följande: 

  • Ansvara för det operativa ansvaret för order vilket innebär att ta emot, registrera och överlämna order
  • Se över och hantera alla orderprocesser inför skeppning
  • Kundtjänstansvar och hantera kundtjänstärenden
  • Arbeta med systemadministration för orderprocesser

Erfarenhet 

Vi söker dig med en eftergymnasial utbildning med inriktning inom administration, kundservice eller logistik eller motsvarande. Vidare ser vi att du har minst 3 års erfarenhet av en liknande roll och en god förståelse av flöden inom Supply Chain. Du besitter en god dator och systemvana samt kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska. Språkkunskaper inom tyska, italienska, franska eller spanska är meriterande men inte ett krav.

Personliga egenskaper

Som person tror vi att du ett skarpt sinne för administrativt arbete samtidigt som du brinner för kundservice. Vi värdesätter ett positivt bemötande och effektiv kommunikation och därför är du en person som trivs i en kommunikativ roll. Samarbete är en självklarhet men du är också driven och initiativtagande där du själv kan strukturera ditt arbete.

Ansökan

Ansök redan idag via ansök-knappen! Har du frågor är du välkommen att kontakta Klara Stenqvist (Klara.stenqvist@gazella.se) som är ansvarig rekryterare för denna tjänst.